Magda Skotnicka
Kierownik żłobka. Dyplomowany nauczyciel i trener Montessori
Z wykształcenia jestem pedagogiem, ukończyłam filię Uniwersytetu Śląskiego na kierunku pedagogika opiekuńczo wychowawcza i praca socjalna. Studiowałam też w nauczycielskim kolegium jezykowym i prawie 20 lat temu zaczynałam jako nauczyciel angielskiego Gdy zostałam mamą zmieniły się moje prriorytety. Pracuję z dziećmi od 0 do 6 roku życia już ponad 10 lat. Pracowałam jako anglojęzyczny nauczyciel Montessori w placówkach demokratycznych, międzynarodowym żłobku i przedszkolu Montessori, a także prowadziłam projekty profilaktyczne w klasach 1-3. Ukończyłam kursy i warsztaty Montessori w Polsce oraz w Norwegii. Szkoliłam się w metodzie NVC (porozumienia bez przemocy), Original Play (pierwotna zabawa) oraz Gordona. Ukończyłam studia podyplomowe na SWPS z emisji głosu. Prowadzę własną działalność - Wioskę Montessori oraz jestem autorką kursu online dla rodziców “Montessori na start” (BrainCity). Prowadzę kursy Montessori dla nauczycieli żlobkowych w Polskim Centrum Motnessori.
Ważne są dla mnie kontakt z naturą oraz uważność na co dzień. Towarzyszę dzieciom w codziennych troskach i radościach, lubię je obserwować i nie przeszkadzać. Cenię sobie poczucie humoru i relacje oparte zaufaniu - uczę się tego od dzieci. Prywatnie jestem mamą wspaniałej nastolatki. W wolnym czasie czytam, medytuję i zajmuję się ogrodem.
Marta Betnerowicz
Dyplomowany nauczyciel Montessori. Psycholog.
Ukończyłam studia Psychologiczne o specjalizacji psychologia sądowo penitencjarna i jestem dyplomowanym nauczycielem Montessori. Od 2015 roku we własnym zakresie kształcę się w tematyce i filozofii Pedagogiki Montessori, komunikacji bez przemocy (NVC), wychowywania bez kar i nagród a także rodzicielstwie bliskości. Ukończyłam certyfikowany kurs Sensoplastyki ®, dający uprawniania do prowadzenia zajęć dla dzieci. Lubię dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z rodzicami co realnie przekłada się na poprawę relacji z dziećmi. Swoje pasje realizuje w wychowaniu dwóch cudownych córek, które są dla mnie inspiracją do rozwoju i najlepszymi towarzyszkami w rozwoju osobistym. Pracowałam z młodzieżą trudną i z niepełnosprawnościami. Mam też osobiste doświadczenie we wspieraniu dzieci wysoko wrazliwych. Ogromna radość sprawia mi zabawa z nimi, obserwacja ich interakcji i rozmowy na każdy Wielki i mały temat. Wolny czas spędzam z rodziną najlepiej w otoczeniu natury a także z książką. W zachowaniu równowagi pomaga mi praktyka jogi i medytacji.
Julia Medviedieva
Nauczyciel wspomagający
Mam wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. W Tarnopolu (Ukraina) ukończyłam także Uniwersytet Pedagogiczny na kierunku język i literatura ukraińska, literatura światowa i język angielski. Już jako studentka pracowałam jako opiekunka. Doświadczenie w pracy w przedszkolu i żłobku zdobywałam od 2018 roku. Jestem ciepłą, pogodną i cierpliwą osobą. Lubię śpiewać z dziećmi i czytać książki, rozmwiać z nimi. W wolnym czasie podróżuję, bardzo lubię prowadzić samochód, nawet w dalekie trasy. Prywatnie jestem mamą Uli, która ma rok i 4 miesiąc.
Ludivia Aguilar Noguera
Opiekun
Jestem Kolumbijką, absolwentką inżynierii przemysłowej na Uniwersytecie Manuela Beltrán w Bogocie, stolicy kraju. W ramach studiów ukończyłam kursy z systemów zarządzania jakością oraz zarządzania środowiskowego w organizacjach. Już w Polsce ukończyłam kursy nauczyciela języka hiszpańskiego dla dzieci w Instytucie Cervantesa oraz opiekunki w żłobku w nurcie bliskości.
W Kolumbii pracowałam jako kierownik szkoły tańca i baletu „PETIPA”, gdzie prowadziłam również warsztaty plastyczne dla dzieci. Wcześniej, jako nastolatka, pomagałam mojej siostrze, nauczycielce szkoły podstawowej, w zajęciach dodatkowych w szkołach wiejskich z internatem. Od młodego wieku miałam styczność z nauczaniem dzieci, uwielbiam spędzać z nimi czas, ponieważ dużo się od nich uczę. Każde z nich ma inne umiejętności i pomysły, które dodają wartości mojemu życiu.
Przeprowadziłam się do Polski w 2017 roku, mój mąż jest Polakiem. Mamy dwa puchate koty syberyjskie, Mia i Mambo, które wnoszą dużo radości do naszego domu. Jestem spokojną, cierpliwą i uśmiechniętą osobą. Uwielbiam przekazywać swoją wiedzę i pomagać każdemu, kto potrzebuje pomocy.
W wolnym czasie gram w tenisa, chodzę na siłownię, medytuję, uwielbiam przebywać na łonie natury. Staram się używać tylko naturalnych produktów, jestem fanką olejków eterycznych i aromaterapii.
Joanna Walczak
Dyplomowany nauczyciel Montessori. Pedagog.
Ukończyłam studia Pedagogiczne o specjalizacji Pedagogika Opiekuńcza. Jestem dyplomowanym nauczycielem Montessori. Szkoliłam się w metodzie NVC. Pracowałam w żłobku konwencjonalnym jako nauczyciel jak również jako anglojęzyczny nauczyciel Montessori w Międzynarodowym żłobku. Miałam możliwość pracy z dziećmi w różnym przedziale wiekowym ale najwspanialszą pracą była praca z najmłodszymi. To tu zaczęłam spełniać swoje pasję i odkrywać mocne strony. Cały czas chce się rozwijać i uczyć nowych rzeczy. Praca z dziećmi jest dla mnie ważna częścią mojego życia.
W 2021 moje życie zmieniło się ponieważ na świecie pojawił się mój syn. Jestem szczęśliwa mamą. Wspólnie z mężem w wychowaniu syna podążamy za filozofią Marii Montessori. Myślę że jest to najpiękniejsza droga, rodzinna droga. Wolny czas spędzamy wspólnie na czytaniu książek, gotowaniu czy spacerach w lesie.
Joanna Garbowska
Asystent nauczyciela
Jestem z wykształcenia cukiernikiem, pracowałam jako pomoc w przedszkolach i żłobkach. W żłobku Montessori pomagam dbać o porządek dzieciom i nauczycielom, aby wszystko było na swoim miejscu - pracuję w roli asystenta nauczyciela. Jestem mamą 8 latka.
Katarzyna Siek
Opiekun
Ukończyłam studia na Politechnice Warszawskiej- kierunek Administracja, ale nigdy nie pracowałam w zawodzie. Od 13 lat opiekuję się dziećmi. Początkowo prywatnie w domu rodziców. W 2019 r. na świat przyszła moja córka i wtedy rozpoczęłam prawdziwą szkołę życia. Pracowałam również w przedszkolu jako asystent nauczyciela. Ukończyłam kurs opiekuna w żłobku. Krótko o sobie: bezkonfliktowa, uczciwa, z dużym „zapasem” cierpliwości. Relację z dzieckiem opieram na przyjaźni i wzajemnym szacunku. Szanuję jego opinie i uczucia. W wolnym czasie czytam książki, jeżdżę na rowerze, spaceruję.