Dorota Rotowska
Psycholog, pedagog, nauczyciel Montessori (od 1995 r.). Założycielka pierwszych w Polsce grup Montessori dla Maluchów (dla dzieci do trzech lat) i pierwszego Gimnazjum Montessori. Teoretyk i praktyk Pedagogiki Montessori - obecnie dyrektor czterech placówek w Warszawie, członek zarządu fundacji „Daj mi Czas” oraz stowarzyszenia Montessori Europa, współzałożycielka Polskiego Ośrodka Edukacji Montessori.
Ewa Grzesik
Oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny. Jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej Im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie, podyplomowych studiów w zakresie Terapii Pedagogicznej. Posiada uprawnienia z zakresu oligofrenopedagogiki do pracy z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną intelektualnie, a także uprawnienia z zakresu terapii pedagogicznej do pracy z uczniami o specyficznych trudnościach w uczeniu się. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy edukacyjno-terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym i głębokim. Aktualnie pracuje w Niepublicznej Podstawowej Szkole Montessori oraz Niepublicznym Gimnazjum Montessori ,gdzie prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specyficznymi i specjalnymi trudnościami w uczeniu się. Wspiera edukację uczniów z niepełnosprawnością intelektualną. Współpracuje z Akademią Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskie oraz z Ośrodkami Doskonalenia Nauczycieli prowadząc zajęcia z zakresu Terapii Pedagogicznej i Rewalidacji.
Katarzyna Kula
Jestem psychologiem dziecięcym i certyfikowanym terapeutą integracji sensorycznej. Ukończyłam wydział psychologii klinicznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, specjalizując się w pracy socjoterapeutycznej oraz przeciwdziałaniu przemocy wobec dzieci. Od wielu lat pracuję z uczniami szkół podstawowych i gimnazjalnych, a także z dziećmi o specjalnych potrzebach rozwojowych współpracując i odbywając staże w ośrodkach terapeutycznych na terenie Warszawy (m.in. w Fundacji Dzieci Niczyje; Stowarzyszeniu na Rzecz Przeciwdziałania Przemocy Domowej “Niebieska Linia”; Fundacji “Okno” na Rzecz Rodzin Dzieci z Autyzmem i Innymi Dysfunkcjami). Aktualnie współpracuję z Centrum Terapii Autyzmu SOTIS.
Dariusz Skoupka
Pedagog, filozof, nauczyciel edukacji początkowej i reedukacji, nauczyciel Montessori z wieloletnim doświadczeniem. Od 2004 roku jest nauczycielem w Niepublicznej Podstawowej Szkole Montessori w Warszawie. Pełni funkcję wicedyrektora i wychowawcy grupy niebieskiej (nauczanie zintegrowane, kl. I-III).