Krok Pierwszy:
Zgłoszenia kandydatury przez sekretariat - poprzez formularz na stronie www.poem.pl, w formie telefonicznej: 22 662-74-75 lub mailowej: sekretariat@poem.pl. Przy zgłoszeniu należy podać:
- imię i nazwisko kandydata,
- datę urodzenia,
- telefon i/lub adres e-mail
- etap edukacyjny
- klasę
Krok Drugi:
Spotkanie rekrutacyjne z kandydatem, na które uczeń przygotowuje:
- autoprezentację;
- świadectwo z klasy 7.
Podczas spotkania panuje przyjazna atmosfera, dająca kandydatowi szansę na jak najlepsze zaprezentowanie siebie, swoich zainteresowań i pasji. Dodatkowo odbywa się rozmowa na temat osiągnięć na świadectwie klasy II gimnazjum, ze szczególnym uwzględnieniem oceny z zachowania. Ma to na celu lepsze poznanie ucznia oraz danie mu szansy zaprezentowania własnej perspektywy sukcesów i porażek.
Krok Trzeci:
Złożenie Karty Zgłoszenia w sekretariacie szkoły
Krok Czwarty:
Ogłoszenie wyniku prac Komisji Rekrutacyjnej
Krok Piąty:
Podpisanie umowy z rodzicami kandydata.
Szczegółowy harmonogram rekrutacji znajduje się na stronie https://poem.pl/rekrutacja/liceum